Nowości
Bluzka koszulowa Serena brązowa
Bluzka koszulowa Serena brązowa

139,00 zł

Body Valentina koronkowe bordowe
Body Valentina koronkowe bordowe

135,00 zł

Golf LMD smal beżowy/budyniowy, dopasowany
Golf LMD smal beżowy/budyniowy, dopasowany

95,00 zł

Golf LMD smal brązowy/gorzka czekolada, dopasowany
Golf LMD smal brązowy/gorzka czekolada, dopasowany

95,00 zł

Golf LMD grand biały/ecru
Golf LMD grand biały/ecru

110,00 zł

Golf LMD grand beżowy
Golf LMD grand beżowy

110,00 zł

Golf LMD grand różowy
Golf LMD grand różowy

110,00 zł

Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

  • Na zwrot masz 14 dni.
  • Wyślij maila na adres: karolina.adam@onet.eu z informacją o zwrocie.
  • Zwrot prosimy odesłać na adres: Żerniki Wrocławskie 55-010 ul. Kanarkowa 11 Karolina Adam
  • Do paczki zwrotnej prosimy o dołączenie uzupełnionego "formularza zwrotu".
  • Towar nie może nosić śladów użytkowania (wszelkich zabrudzeń, np. od pudru), musi posiadać oryginalne metki.
  • Koszt przesyłki pokrywa Klient.

REKLAMACJA TOWARU

  • Wyślij maila na adres: karolina.adam@onet.eu z informacją o reklamacji (oraz przyczynie).
  • Reklamowany produkt prosimy wysłać na adres: Żerniki Wrocławskie 55-010 ul. Kanarkowa 11 Karolina Adam
  • Do paczki prosimy o dołączenie uzupełnionego "formularza reklamacji".
  • Reklamowany produkt zostanie dokładnie sprawdzony.
  • Dział Obsługi Klienta po zapoznaniu się z wadą produktu (opis + wysłanie dokładnego zdjęcia drogą e-mailową) może zapobiec odsyłaniu produktu, proponując inne metody rozwiązania problemu, np. zwrot ustalonej kwoty, udzielenie rabatu).
  • Koszt przesyłki pokrywa Klient.

 

Pełne informacje:  

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - zwroty

  1. 1. Towar zakupiony w butiku internetowym www.karlabutik.pl można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia. Każdy zwrot musi zostać indywidualnie uzgodniony z Działem Obsługi Klienta. Koszty odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  2. 2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (śladów noszenia, śladów po pudrze i innych zabrudzeniach, zapachu świadczącym o użytkowaniu produktu, musi posiadać metki), należy dołączyć do oryginalny dokument zakupu (faktura/paragon + formularz zwrotu/reklamacji).
  3. 3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres: Żerniki Wrocławskie 55-010, ul. Kanarkowa 11, do: Karolina Adam
  4. 4. Koszty odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymiany towaru ponosi Klient. 
  5. 5. Wszelkie zwroty wysłane bez konsultacji z Działem Obsługi Klienta na koszt www.karlabutik.pl nie będą przyjmowane.
  6. Butik ma 14 dni na dokonanie zwrotu należności za produkt + najtańszy możliwy koszt wysyłki dostępny na stronie karlabutik.pl. (W przypadku darmowej wysyłki, koszt wysyłki nie jest zwracany)
  7. Brak możliwości zwrotu bielizny, akcesoriów.

8. WAŻNE! W przypadku zamówień produktów objętych akcją promocyjną (Black Friday, Cyber Monday, akcja Mikołajkowa, akcja Halloweenowa, akcja promocji w Dniu Kobiet itp.), np. jeżeli Klient zamówi 3 rzeczy i jedną z nich zwróci, ceny wrócą do pierwotnych i zwrot kosztów zostanie pomniejszony o różnicę przed promocją.

GRATISY do zamówień

Jeżeli w butiku prowadzona jest akcja gratisów do zamówień, są one wybierane losowo do każdego zakupu, do wyczerpania zapasów.

W przypadku odstąpienia od umowy (zwrot), Klient zobowiązany jest odesłać całą zawartość zamówienia (oryginalnie zapakowany produkt wraz z dodatkami, które otrzymał).

REKLAMACJE

  1. 1. W przypadku reklamacji odnośnie wad jakościowych, ilościowych lub merytorycznych Klient zobowiązany jest do kontaktu z Działem Obsługi Klienta butiku  www.karlabutik.pl
  2. 2. Reklamacje można składać bezpośrednio u sprzedawcy pod adresem: karolina.adam@onet.eu
  3. 3. Procedura rozpatrywania reklamacji: Klient powinien w e-mailu poinformować o zamiarze reklamowania produktu a także podać przyczynę (lub załączyć zdjęcie) – przed wysyłką reklamacji. Reklamacje są dokładnie rozpatrywane, pozytywnie (Klient otrzyma zwrot kwoty produktu do 14 dni) lub negatywnie (produkt zostanie odesłany do Klienta). Butik zobowiązuje się do 14 dni (roboczych) poinformować Klienta o decyzji w sprawie reklamowanego produktu. 

 Uszkodzenia mechaniczne, wynikające z niepoprawnego użytkowania produktu bądź złej pielęgnacji/czyszczenia nie podlegają reklamacji!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl